Očarajte prijatelje, zabrinite porodicu, unesite nespokoj u srca svojih neprijatelja!
!Kokoška vas snabdeva receptima svojih omiljenih nadrealističkih igara, koje možete primeniti u neočekivanim situacijama, prilikom nestašica struje i usred posebno dosadnih pijanki.
Recepti su pronađeni u „Igrama nadrealista” Mela Gudinga (1991), a preštampavamo ih ovde u sklopu svoje informativne službe čovečanstvu.
Suprotnosti
Za najmanje 3 igrača, poželjno više radi zabavnijeg ishoda.
Pravila: Prvi igrač zapisuje rečenicu po volji, drugi igrač uzima i odmah ispod piše rečenicu potpuno suprotnu prethodnoj, bez ikakvog pravila o tome šta je „suprotno”. Možda ne deluje previše zanimljivo, ali jeste: dalje dajete sledećem igraču i prekrivate rečenicu koja nije vaša i tako dodatno komplikujete stvari. Igra traje dok svi ne popadate zbunjeni time šta bi mogla biti prva rečenica, dok se ne ponapijate ili dok ne potrošite sve papire, salvete i vizit karte po kući.
Primer: Majstor, pijan, džara žice po bojleru
Margarita, trezno, izbegava mlazove vode iz vodokotlića
Mohito opijeno srlja u lavu u WC-šolji
Crni Rus mamurno beži iz gejzira u supeni tanjir
…
Preporuke: igrati s političkim neprijateljima, budućim supruzima, nevaspitanom decom dalekih rođaka, pijanim prijateljima.
Definicije, ili pitanja i odgovori
Za dva ili više igrača
Zapiše se pitanje; igrač savije papir da sakrije pitanje od sledećeg igrača, koji zapiše odgovor. Papir se razvije da otkrije rezultat, otkrivajući upečatljive istine.
Šta je jednakost?
Hijerarhija kao i svaka druga.
Šta je razum?
Oblak pojeden mesecom.
Šta je samoubistvo?
Nekoliko zaglušujućih tonova.
Šta je fizička ljubav?
Pola uživanja.
Zašto nastaviti sa životom?
Zato što na zatvorskim kapijama samo ključevi pevaju.
I tako dalje.
Preporučuje se: omladini za gladne večeri na zajedničkim letovanjima, novinarima za intervjue na koje dolaze nepripremljeni.
Igra Illot-Mollo
Za dva ili više igrača.
Pravila: Igrači počinju da pišu i dok to rade, u krug, naglas, izgovaraju po jednu reč iz fraza o kojima u tom trenutku pišu. Ostali igrači moraju odmah da spare tu reč sa drugom reči u svom tekstu i ne otkrivaju sa kojom rečju su je sparili sve do kraja igre. Tako, svaki igrač piše priču paralelno sa drugim igračima, koristeći njihove reči. Ishodi uglavnom bivaju posve različiti i začuđujući.
Primer: opskrbićete se jednim kad zaigrate, jer samo tako radi kako valja. Dakle, krenite da pišete i onda ćete videti kako igra funkcioniše. Pošaljite nam ishod: nećemo ga objaviti, ali ćemo ga pohraniti u nepostojeći arhiv i smejati se.
Preporučuje se: kolumnistima dnevnih listova, savetodavcima, piscima u večitim blokadama, forenzičkim patolozima sklonim flaši.
Uputstva za upotrebu
Nađite uputstva na etiketama deterdženata, praška za veš, šampona i pesticida. Primenite njihov stil i format na predmete kojima takva uputstva u konvencionalnom svetu nisu potrebna.
Primeri koji slede autentično su delo Žan-Kloda Silbermana; rukujte njima sa nežnošću.
Preporučuje se: za pojedince u kućnom pritvoru, ljude zaključane iz bilo kog razloga u toalet, autore satiričnih samizdat zinova.